LAZADA

Friday, May 17, 2013

... jumaat ...

salam jumaat dan hari ini tudung pelangi petang. LOL.
 
haihhh~dah lama tak ber-belog. hahaha!
 
ouchh! paper cut again. kenapa lah dengan kulit aku. mungkinkah kerna banyak pakai losyen kulit menjadi nipis dan lembut. hah? o..O
 
nanti 2 hari ini aku bizi. yela..nak besar kan bilik. hahah! yela dah nak kwen. *mata ke atas, tangan ke bahu*
 
tengah pikir macam mana nak packing barang2. yela. rumah pon bukan lah besar sangat. tempat pon limited access.
haihh~
 
macam mana entah. kena cari rumah sewa or bilik sewa for couple month. insyaAllah sebelum raya bilik tuh mesti siap!
 
so boleh kawen. LOL.
 
err. ada ke orang nak kawen dengan aku?
 
TTFN!

 
…: UsagiKechik :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...