Sunday, April 28, 2013

... semua tinggal kenangan ...

my best friend wedding.

nah! tengok gambo ni~! kawan aku kwen. haha!
tahniah kepada Wawa dan Eg. naiss lah korg. Wawa, jangan nakal2 k. miss u ma fren!

terus aku teringat zaman form 6 kite. ko excident pastuh aku datang rmh ko study same2. pastuh g sekolah dan balik sekolah sama.

waaaaaaaaaa! miss that day!

kawan! ni belog utk ko k!

thanks for being ma friend. ko dah kwen ni so persahabatan kita masih kekal cuma berbatas. yela husband 1st kan. haahaa!

rindu zaman kita melepak dan tengok wayang bersama. dan ko melangkah dulu ke dunia membina masjid.

T______T aku hepi tapi sedeh lah!!!

happy for u. semoga perkahwinan korang diberkati oleh Allah.

Eg, jaga wawa yg nakal ni. marah die k kalo die nakal2. haha!

semua sudah berubah dalam sekelip mata. dah tak boleh tido sama sama!!

babe, ko sangat tabah melangkah ke alam perkahwinan. aku harap aku setabah ko. tapi sebenarnya ak penakut. takut sangat.

ko kawan yang sangat baik. sangat! nanti nk lepak boleh aje bawak laki ko. haha!

dah tak boleh nak share story sgt weh! segan aku dengan laki ko! segan sangat!

*lap air mata*

semua kenangan kita aku tak akan lupe kan. camne kita sme setelkan mslh cmne aku nages dpn ko sbb ex ak. ahha! dan camne ak kenalkan ko dgn ZJ.

aku dah xde kawan nk share psl zj ni. waa~

err. aku memg ske secret pong psl zj. kecuali kt mak aku. kakak2 ak pong bising sbb aku byk secret. hurmm

aku rasa berahsia boleh makan diri. tak gitu?

what ever it is! tahniah wawa!!! tahniah!!!

wish me luck to join u!


No comments: