Tuesday, April 16, 2013

... mengarut ...

Tah ape2 tah..makin lama aku keje dalam ni makin mangarut. Shit!!!

Ahh!!lantak ahh. Gile.

Aku rasa aku keje kat kilang yahudi aje..yela..kalo tenet limited xpe gak. Ni siap rekod ak pegi tgk tenet ape. Pastuh xleh men emel langsung.

MENGARUT!!!

makin lame makin benci. Ala..ada pong org HR yang nak aku maki aje..mls..

Selalu aku bukak gmail aku kan sbb nak buat belog.

Sekarng aku guna hp ak. Bio line n hp ak sbb ak bayr. Bkn ak dok menghadap pn..

Keje cni memg bullshit. Even tmpt ak cr rezeki. Tp cr dorg management makin mengarut.

Woooi!!! Ak bukan robot. Aku bukan tak ada hati, jiwa dan otak. Ada kot. Time stress laa aku sje2 bukak personal emel dan pasanh lagu dlm komputer. Tp sumee tuh dah tak boleh
Puihhh!!!!

Aku xnk mensi ni kilang ape. Tp sape nak tau sile leave a komen but this thing have to be secret tau...

Entah lah. Tekanan dah aku..dlm kom ni ada lgu2m dorg nk buang. Buang lah. Ak x heran. Nk block msuj p3ndrive. Belog lah..ak x kisah..

Nanti aku bg surat. Korng pasti bahagia kan. Phuiihhh!!!

Ttfn!!!

...UsagiKechik...

No comments:

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...