LAZADA

Monday, April 15, 2013

... i want to learn ...

Assalamualaikum...

How do you do???

Aku tengah merancang sesuatu. Semalam aku sudah shopping baju untuk tunang nanti. Haha. Selambe aje aku ni. Yela. Zj sponser kan.mesti lah aku terus beli. 2 pasang rm110..tapi kain ela la. So nanti hari sabtu aku nak hantar g kedai jahit. Haha.

Mama ckap g hantar kedai cina. Sebab jahitan dia cam kemas. Tak cam ada sesetangah orang buat. Hurmmm..

Aku ada kawan. Tp xtau la die menjajit or tak. Sbb die cm nak focus ke anak die aje. Nanti ak nak msj die. Sbb aku nak mntk die jahit manik sekali. O maybe manik org lain. Ada kwn lagi sorang. Haihh.

Oke2... tenang nana. Tenang.

Aku nak kena blaja dlu jahit manik. Then br la aku leh jahit kat baju sendiri. Harap kemas dan kemas

*masalahnya ak ni bukan lah pengemas org nye. Huhuhu *

Okeh. Back to topic. Hrp semuanya berjalan dgn lancar.

Aku nak buat simple aje. Sesimple yg boleh. Tak ada pelamin o what ao ever. Sebb aku memg xnk.

Cer byg kan time rye uh ak buat
Pelamin tetbe ada org nm dtg beraya. Tak ke cuak aku wooi. Hahah..

Ingat nk buat papan kecik "im engaged!!"  Or "taken by him". Then zj berdiri sblh ak dgn membelakangkan ak.
Hurmmm..berangan ni memang best tapi nk jadikan kenyataan. Hurmm.

Mohon rezeki tak putus2 mendatang. Aminn.

Harap semuanya baik2 aje. Aminn.

Hrap sempat beli kamera idaman aku.

Duit!! Datang lahhh!!! 

Ttfn!!

... UsagiKechik ...

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...