LAZADA

Saturday, April 6, 2013

... 06 april 2013 ...

tired today!

sudahnya aku tak habis jemur kain. dan sambung jemur kain jam 5.30 petang dari jam 10pagi. sepanjang hari aku kat luar wehh! penatnye!!! @________@

oke then. but worth it. Alhamdulillah artemis sudah tinted. impian jadi kenyataan.
68% aje aku tinted. dan 2 tahun warranty harge rm370. walauwehh! sakit kepala aku. haha!

oleh sebab makan lambat dan tetibe lak kete tinted maka agak pening aku. sampai sekarang.
aku percaya esok aku cherry berry. haha!

nak masukkn gambo agak malas. sebab gambo sume dalam hp aku.

TAPI!!!

sapa sapa nak tengok my day sila la ke instagram saya, nme USAGIKECHIK.
as usual.

oh! singgah sengheng tgk kamera, bajet nk ada kamera be4 raye kan, so boleh la beli cash nanti.
KUMPUL DUIT NANA!!!!!

hahah!

LUMIX GF5 di mata. akan aku genggam kamooo!

okay lah! magrib sudah berkunjung tiba. jom solat!

dan pastuh kul 8 ada orang nak datang meminang. eh eh! haha! dok lah. saje je. ada orang nak ajak ak kuar makan aje. lalalala~

"Ya Allah, hari ini walaupun sedikit kepuasan tapi aku tetap bersyukur pada-Mu kerna masih panjangkan umur ku hingga ke petang ini. Dan semoga hari esok pun baik baik aja dan dilimpahi rezeki. Aminn~."

semoga semuanya baik baik aja! dan ada rezeki lebih!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...