Monday, March 25, 2013

... how i miss my mama ...

haihhh~ kekadang aku sendiri risau dengan diri aku ni. sungguh manja dengan mama. ape2 hal mama. oke. nak nages!

semalam jam 7pg abah mama gerak ke kelantan. tanah merah. kawan abah kawin hari isnin ini. cuti sekolah kan. dan kawan abah itu cikgu. so here i am. kena tinggal. padan muke kat saya sape suh tak simpan cuti. HAHAHA! Y_________Y

tadi kol abah mama. dan abah cakp die balik esok jam 10 pagi dari tanah merah. hailahai~ rindu dah abah mama. confirm pas aku balik kerja baru jumpa depa. tak kisah lah. janjikan malam dapat cium2 dorang sebelum tido.

waaaa~~ salah abah la ni. ajar sebelum tido cium pipi. kan dah beso manje. hailahai~~

agak2 nanti aku ada anak camne ye??hailaaa~~

sakitnye kepala...

after dengar aje suara mama, aku sudah tahan sebak. how i miss my mama. mak~~ ank mak ni nak kain~ hohoho~ pastuh mama cakap die belikan baju aje. pong boleh lahh~ janji abah mama selamat sampai.

oh ya! my grandpa also ikut. weweet! atok g jejalan. hiphip hooray!! haha! ske la atuk tuh jejalan.hahah!

semoga abah mama selamat sampai rumah. aminn~ Ya Allah, lindungi lah kedua ibu bapa ku. selamatkan perjalanan mereka. aminn~



No comments: