Wednesday, February 13, 2013

... HALOHA HOOI! ...

err. agak kuang ajaq sikit tajuk entry aku ni. maap maap.
 
Assalamualaikum!
 
hai hai! alhamdulillah sudah setelkan beberapa perkara tinggal nak setelkan hal kereta aku pulak. overall semuanya okay! ALHAMDULILLAH!
dengan harapan kat rumah nanti ada tenet lah ek. almost seminggu ni aku meroyan sebab tak ada tenet. AHAHHA!
 
bukan wifi rosak. tp kabel tepon kena curik!!! orang TM lak lambat nak setel kan. akk aku dah tepon banyak kali sampai kredit habis woooi!
 
WOOOI! orang TM!!! cepat ahhhhh! lambat tol buat kerja hahhhh! customer ni. dah nak seminggu aku tak ada tenet ni. ptt bg tenet free 1 month!!!! PATUT TAHU PATUT!!!
 
hurmm..agak tekanan sikit sebab tak ada kawan kt opis. bese laa..gua boleh meroyan gila. hahahha!
 
oh! hari ni aku tgk gmbo baby org. mksdnye ank org lah. sendiri blm kwen mne leh ada ank. ahhaha! berdosa tahu!!
 
oke lah! gua mau buat keje gua yang menggunung everest ni.
 
TTFN!
…: UsagiKechik :…

No comments:

Usagi Sailor Moon - Link Select

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...