LAZADA

Friday, January 25, 2013

... miss my red roses ...

Hari ini aku kerja. Dan ya muka aku amatlah blur tapi sangat best sebab boss dan exec aku tiada. So aku boleh buat kerja yang aku mahu seperti tidur. Zzzz. Hahaha! Acah aje. Opkos lah menyusun dokumen kerja sambilan aku. =_________="
 
Office hari ini kelihatan sungguh tenang. Mungkin mereka ramai yang sudah bercuti panjang. Mungkin. Dan aku? Oleh kerana rumah dan office amatlah dekat. Makanya aku kena KERJA. Nak taknak kena kerja kerana Allah. Kang kerja aku hari ini tak berkat pula. Dah menjadi satu hal.
 
Oh! Memandangkan kurang bizi. Makanya aku bolehlah balik awal. Tapi perlu siapkan menyusun fail supaya nanti next week datang kerja tiada kacau bilau mencari fail. HAHAHA! *Aku macam rajin aje ni*
 
okelah. Itu sahaja bebelan saya. Mahu buat kerja yang buhsan ini.

TTFN!
…: Sindarela Story :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...