LAZADA

Thursday, December 27, 2012

... tired ...

Assalamualaikum...
 
agak bizi di opis ini dan keseorangan. aku seorang aje dalam department Sales ni. maksudnye. aku sahaja kerani yang lain executive dan manager dan manager.
 
bayangkan dalam department sales ini hanya kami ber4 sahaja. lepastuh kerja lain-lain. tiada kaitan langsung. kira andai salah seorang kami cuti. kena tunggu sehingga orang itu pulang dari cuti, baru boleh jumpa dia jika ada masalah. itu lah masalahnya. kerja kami tiada kaitan.
 
cuma aku kerani boleh cover semua kerja. kecuali berkaitan kira2. cam technical review casting kan. gile ke ape nak aku yang buat kiiraan. jika pakai sistem tak mengapalah juga kan. haha! ni nak pakai kepala otak aku memang tidak ler jawapnya. bukan terer pong.
 
sakit kepala aku. exec aku cuti. bos aku cuti. dan manager ak mc. dan aku keseorangan. banyak lak tuh kerja yang aku kena cover. haihh~ bizi tahu. esok lagi lah bizi. esok aku kena jadi cikgu lak. haih~ teruknya. =_________="
 
sampai bila lah aku boleh tahan dengan tekanan ini? sesungguhnya hati aku tekanan tahu. pressure tahu. pernah aku menghadap kom ni separuh hari hinggakan mata aku kabur. samar2 macam nak pengsan pon ada. teruk nye.
 
antara tekanan darah rendah atau tinggi, kerna terlalu stress dan sakit tengkuk. 
 
okelah. ada banyak kerja.
 
Tata For Now!

…: Sindarela Story :…
 

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...