LAZADA

Monday, October 1, 2012

... Sahabat Sekolah ...

Di opis yg bizi ini aku tetap juga mengambil kesempatan nak menaip sebuah kisah ini.

Aku rindukan kawan sekolah aku. Ana, Nisa dan Wawa. Sudah lama berkawan dengan mereka. Rindukan mereka yang memahami sikap aku yg kebudak-budakan tapi matang.

Dorang cakap aku ni penceria dan perfection. Kira kalo mahu buat event pasti aku yang kena anjurkan event itu. Oh! Sanga t berat tugas itu tapi aku bahagia kerna ia menjadikan. Sebab itulah kawan aku suka aku yang anjurkan event. Sebab aku pasti mahu ia menjadi walaupun sorang ahli tiada.

So jangan sentap sudah.

Aku pernah termenung depan mereka dan diam depan mereka. Bila aku berbuat demikian, dorang akan tegur dan cakap, “ko kenapa? Ko jangan pendam sangat. Bahaya.”
So aku senyum. Dorang tahu kisah cinta aku. Dgn ex aku, buddy dan ZJ. Dorang tahu kisah cinta 3 segi aku. Dorang tahu aku susah nak pilih suami. Kerna semuanya baik sangat-sangat.

Ada yang suruh amik ZJ as husben. Ada yang suruh amik buddy sbg husben. Ada yang suruh wat solat isthikarah.

Sudah lama tak melepak minum until midnight. Sudah lama tak pergi mandi manda bersama. Sudah lama tak main bowling bersama.

Rindukan dorang yang memahami sikap aku dan perasaan aku. Rindukan dorang yang sentiasa gila-gila walaupun ada bf. Haha!

Tapi masa mencemburui kami. Masa dengki dengan kami. Dorang sibuk mencari rezeki. Dorang sibuk mengejar dunia kerana mahu kawin.

Dan aku pasrah dengan semuanya. Apa boleh buat. Jodoh mereka sudah sampai. Maka aku doakan yang terbaik untuk mereka.

Miss u guys! Miss u guys a lot! Nanti aku plan cara untuk kita hang out! Harap kalian ada masa!


..:Usagi Kechik :..

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...