LAZADA

Tuesday, September 11, 2012

... Menjauhkan diri ...

Assalamualaikum...

Oh! Semalamkan aku shopping kat carefour bukit kemuning, selangor. Shopping with ZJ lah. Then die sponser buku masakan. Konon nk suh aku pandai masak laaaaaaa kan.
Hurmmm. =_______=” *akan difikirkan,sbb nk msk kena beli brg. Err..*

Okeh back to topik. Aku menjauhkan diri dari seseorang. Pehhh! Encem boy kot...takkan taknak kan. Pehhhhhh! *aaaaaaaa! Tetibe macam nak kol die pulak.*

Aku tak tahu ape yg dah terjadi tapi aku rasa ini mungkin mainan setan.

=________=” *mende laa setan2 ni kan?*

Hahha! Aku sure ramai yg bangkang pasal kes ni. Aku tak buleh citer banyak laa kan sebab aku ada banyak stalker kot. Pehhhhh!

Aku ni kes yang susah giler babas nak jatuh cinta. Tapi kalo kes cam suke main2 tak adalah sampai aku angau sampai nk kat orang tuh kot. Tuh dah tahap lain kot. Siyesly aku memg susah nak suka org. besenya berkawan dgn orang tuh 2 tahun kemudian baru aku tahu yang aku suka dia. Punyalah orang tuh sudah lama cintakan aku. Aku dengan selamba aje wat selambe aje. Jual mahal? HAROOOOOOOOOSLAHHH!

Tapi ini kes lain, 1st time aku jumpa dia, tanpa mengetahui latar belakang or pekerjaan. Aku sudah jatuh cinta bila pandang dia buat pertama kali. Perrhhh! Penahan petir kot. HAHHAHAH! *MENDEEEE LAHH!*

Dahulu aku cuba menjauhkan diri dari dia. Siyesly. Tapi dia mencari aku jugak. Then aku suka dia semula. Sekarang bila aku mendekati die, dia pulak kasar dengan aku. Sangat-sangat kasar. Membuat ak tersentap seketika. Tapi bila aku merindui dia. Semua kesentapan hilang begitu saja. Mudah bukan?

Runsing! Runsing sungguh hati ini! Tak keruan langsung! Sungguh!

Tapi aku akan cuba sedaya upaya aku untuk menjauhkan diri dari dia. Seharusnya!

Kau yang aku rindui. Jaga diri baik-baik.

Ego aku cakap: “ mende laa kau ni! Selama ni die idop aje tanpa kau pong!”

Hati berkata: “ingat zaman ke-mesra-an kalian. Sungguh dia sebenarnya mencintai kau juga mungkin.”

Akal: “secara logiknya, dia biarkan sahajalah. Just follow the flow.”

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Banyak suara. BENCIKKK!

Okeh! Nk buat kerja. TTFN!


..: Usagi Kechik :..

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...