LAZADA

Sunday, September 9, 2012

Assalamualaikum... today is sunday and Alhamdulillah i still alive. thanks to Allah. dan today aku patut jumpa Evoy untuk amik some muvie. hahahha! kalo korg follow twitter aku pasti kelakar weh.. ahhaha! then suddenly i just thinking about his guy that i think i want to be his friend. but i think he dont want me to be his friend anymore. hurmm..ada banyak benda aku nak cerita kt belog aku ni. tapi kemalasan menaip sangat-sangat buat aku tekanan. aaaaaaa! pasal guy yang aku nak berkawan tuh. hurmm. malas nak cerita pasal die. aku pelik dengan siap dia yang dingin tetbe. aaaa! benci pulak. siyesly aku macam na hentak kepala die dgn kaki aku. siyes sgt2. ahhahah! dh laa suke ugut aku. BENCI!! ehh! nt laa aku cerita pasal ape yg aku nak cerita tp tergendala. bkn psl guy sombong ni. tp pasal lain. hihihi~ daa~ TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...