Wednesday, May 30, 2012

... email ke belog ...

assalamualaikum!

something is not right! oh! aku tahu yang hari ini hari rabu dan wordless Wednesday kan. tapi aku sudah post citer aku melalui email kot opis. tapi pesal tak sampai eh kt belog comel ak ni? apekah GMAIL aku ada masalah ataupun blogger ni yang ada masalah penghadaman? hurmmmmmmm~

musykil =.,=?

tak kisah lah. tapi aku nak mintak korang doakan aku moga-moga bos ak bagi cuti minggu depan, selasa, rabu dan kamis. haha! aku mahu ikut bonda dan ayahanda pergi bercuti. ahhh! sangat jeles okeh.

tapi tuh la. aku sudah kehabisan cuti. masuk saja june. aku hanya ada 1 hari aje. macam mana lah raya nanti kan? hurmmmm~

macam-macam aku kena pikir ni. oh! aku ada 1 cerita!

semalamkan masa aku tengah buat air untuk berbuka puasa. akak aku tanya cam ni.

"nana, ko nak kawen tahun depan kan? tunangnya bila?"

aku tetiba cam confius. eh! aku lupa yang aku belum tunang kan. camne ni? then aku jawap,

"alah! tak payah tunang lah. nikah aje. malas lah tunang."

akak aku jawap,

"a'ah kan. senang la nanti. tak ada lah ko panas nanti."

haha! jawapan selamat kot. tapi petang tadi aku ada menceritakan kisah ini dekat abang engineer kat opis aku. beliau cakap tunang tuh nak kasi elak fitnah orang aje. tak ada tunang tetibe aje nak kawin. hah! kan depa dah pikiaq bukan-bukan.

aku bukan taknak tunang. tapi aku tak mau bazirkan masa aku dengan tunang. ape kate teruskan wajib. alah! mulut orang bukan boleh ditutup pon. nama aje mulut cm tempayan. hang ingat boleh tutup ker? tak kan?haihhhh.

orang kalau dah dengki, sampai mati pun dengki gak kan? cam aku ni hah. naik pangkat pon sudah ada bau-bau longkang. haihhhh. susah lah aku nak kerja ni. aku malas lah nak buat muka. aku selambe ajelah.

oke lah. sudah habis cerita aku har ini.

TTFN!

2 comments:

~~oOpEt~~ said...

akhirnya.. baru aku dpt baca nana.. ritu pening tulisan :D why semua org kalau hri rabu wordless? ada apa dgn hri rabu?

NOOR FATIN said...

tunang xpenting pun. nikah penting. haha tapi aritu mama cakap tunang nak buat jugak. bila, dgn siapa, aku tidak tau. uwaaa. ahha