LAZADA

Monday, April 2, 2012

... twitter limit again! ...

Assalamualaikum & good morning~

semalam kul 11 aku sudah kena limit twitter. pagi ni kena lagik.. haihh!
kenapa ek twitter sekarang sudah macam taik aje..

dah la kt opis ni tak de tenet sosial…besh nyew la…nmpk nyer kne la aku rajin update Belog gune email  opis ni hah..

nak letak muke buhsan pon tak bole. sbb image google kne block. dulu depa block GOOGLE  translate. aku serang la budak2 IT,
“kenapa tutup google translate, my BI is not soo power u know. and u know that I should translate all europe language to english.”

sebabnye department aku dapat project dari Jerman. so aku ni kan Jerman dapt “A” la kan..sbb tuh la kena translate kan.

ishh!! pastuh twitter sekarang ni dah kenapa??
asal aku tweet lebeh cikit mule la tuh nak limitnye…cehh!! mls tol la layan tweet ni lelama…
aku dulu pernah kena limit thn 2009. then untill now aku tak pernah kena limit.. tetibe lak last week 5 kali kot aku kena limit.
ni pagi ni aku kena limit lagi..cehh!!
nasib baik lah byk kerja nak aku buat quotation kan. ciss!

oh! sekarang kan dah bulan april, seperti biasa hari ini Jamadil Awal 10, aku wat entry tah apa2 laa aku merepek. hope bulan ni semuanye okeh!
hoping la ek~~

A.M aku ni bg banyak pulak kerja..haihh!

TTFN!

..: Usagi Nana :..

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...