Monday, January 30, 2012

... kekurusan aku yang semakin melampau ...

assalamualaikum...

aku tak tahu kenapa dengan diri aku ni. semakin kurus dan kurus dan kurus. bila aku tembam sikit dan ada orang tegur aku tembam sahaja. habis, pasti dalam tak sampai 1 minggu aku kembali kurus mendadak. lepas itu makan masa berbulan-bulan untuk aku menaikkan berat badan aku dari 40 kg ke 43 kg.

aku runsing dengan life aku. braces aku. aku pening memikirkan semua yang ada di keliling aku.
suka wat aku sedih.

aku ni jenis yang tak boleh sedih sikit. pasti aku akan tak makan la. malas lah nk menghadap mereka yang menyakitkan hati kita la.

orang selalu lupa akan jasa kita. ya. mereka cepat lupa. kenapa? sebab mereka fikir kan tentang diri mereka sahaja. sebab mereka  fikir mereka lebih susah berbanding dgn orang lain. sebab mereka tak tanya tentang hati dan perasaan orang lain.

dulu pipi aku bulat aje. sekarang pipi aku dah leper.hahha! macam lempeng kot. kalau ada anak mesti anak aku pipi tak cam aku waktu ketika dahulu.ahhah!

aku nak nampak bahagia. aku nak nampak aku senang hati. bukan susah hati.

semua persoalan yang ada dalam hati aku, harap Allah swt bantu aku menyelesaikan nya. Aminn.

oh. ini en3 sekadar gedix aku sahaja. hahha! sudaj tiada cerita kecuali gedix2 aku.hahha! tata!


2 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

nana jgn arr mkin kurus..xcumel dh nnt..xbole ak nk cubit pipi ko..huhu

☻UsaGi NaNa☻ said...

tuh la ak tgh penin ni.huhhuhu~