Friday, January 13, 2012

... he engaged already ...

Assalamualaikum...

ini kisah lama. kalau nak tahu lebih lanjut before engaged ini sila klik SINI.

kes ini memang dah lama. kalau boleh aku tidak mahu ingatkannya. tapi. cuma aku banyak terkilan sebagai seorang kawan. itu sahaja. salah ke kawan nak tahu yang hang tuh dah ada GF? salah ke kawan tuh nak tau yang hang tuh nak bertunang dengan GF?

even benda tuh lambat lagi berlaku. tapi ia akan berlakukan? kenapa tak boleh share dengan kawan? kata kawan. tapi smeuanya BULLSHIT laa!

memang betul ada beza antara cinta dan suka. cuma kita terlalu buta untuk sedarnya. oh! kenapa dahulu kau kata pada aku yang KITA AKAN MENJADI KAWAN SAMPAI BILA-BILA??? oh kau jantan penipu!!!!!

kau tunang pon tak habaq kat aku? ape ko ingat nanti aku sentap ke ape??? yee! dahulu aku memang ada suka kat kau. tapi itu hanya mainan!!! atau mungkin sebab aku selesa berkawan dengan kau! *oh! aku sungguh marah*.

ye! memang akan ada orang cakap yang itu hak kau. tapi cuba kau ditempat aku! oh lupe jenis manusia macam kau memang tak ada hati dan perasaan kan?? aaaaaaaaa! dasar!!!

sekarang kau dah jadi tunang orang. aku doakan kebahagian kalian. aku tak kisah la kau nk tunang ke ape ke. aku ingat lagi masa mula-mula kita berkawan. aku awal-awal dah tanya sama ada kau sudah ada teman wanita atau tidak. kau hanya diam seribu bahasa. damn! aku stupid kot!!

SHIT!!

*okay stop!*

aku sudah tidak mahu marah-marah lagi. so sampai di sini sajalah cerita kau di belog aku. hah! kau tidak layak sepatutnye masuk dalam belog aku ni. bukan encem pon.hahahha! citer pasal BF aku lagi terbaik kan??hahaha!
pape pon, tahniah dan saku doakan kalian kekal hingga akhir hayat. aminn~

TTFN.

diakhiri dengan Alhamdulillah~


No comments:

Usagi Sailor Moon - Link Select

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...