Friday, January 13, 2012

... aku nak buang SHOUTMIX aku!! ...

Assalamualaikum!!

okay. korang tahu kan yang shoutmix sekarang sudah tiada free free.

tapi sekarang aku ada masalah dimana aku dah buang HTML utk shoutmix itu tapi ia tetap ada!!! help! help! help!!!!

sampai bila ia nak terus menyemak dalam belog aku ni wehh!! tolong lahh wehh! semak giler ni!!!!huhuhu~

oh! aku rindukan tumblr aku.hihihi. daa~

tolong aku ek!!tapi aku dah letak shoutbox baru tau. tak ada sembunyi2. nanti bole aku BW ke tanah kalian.

thanks! kerna sudi membantu!

1 comment:

✿....rossa alina....✿ said...

akak pun xtau camne shoutbox akak still boleh guna lagi sebab kalau nak diikutkan mmg dah xde free kan??huhuhu..

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...