LAZADA

Wednesday, August 17, 2011

... Pintu Taubat - Oja ...

Assalamualaikum...

aku nak citer pasal Astro Oasis. aku tahu mesti diantara uols astro kena potong kan? dan aku tahu astro sekarang dah mahal tau. tapi tidak mengapalah.

aku mahu cerita pasal cerita yang ada setiap kul 7.30 ptg di Astro Oasis ada cerita "Pintu Taubat" tapi sekarang dah tukar menjadi "Tanah Kubur". citer nih lagi dahsyat tau. seksanya mayat itu sebelum dimasukkan ke liang lahad kot. huhuhu~ macam-macam dugaan. seksa tol mayat itu.

tapi aku suka tengok pintu taubat kan sebab setiap perbuatan ada pembalasan. die more kepada VICE VERSA la. kalau citer Tanah Kubur lak citer pasal setiap perbuatan ada pembalasan masa mati nanti. 

moh ler layan lagu nih. even slow tapi ayat lagu tuh amat PENTING!

dan iui lirik.

Hatiku bergetar menggigil tubuh ku
di kala namamu disebut diangin
ketika bahagia di saat berduka
kepadamu cinta ku kan tetap setia

ya tuhanku terimalah penyerahanku

kesal diriku dikisah yang dulu
titik hitam yang menyeliputiku
di tikar yang usang kepadamu ku bersujud
dan tak bisa kuungkapkan betapaku bersyukur

ya tuhan ku ku serah jiwa ragaku
kau bukalah pintu2 taubat mu

hapuskanlah segunung dosa-dosa
ku sangga diriku pada kasih sayangmu

la ilaha illallah

ya tuhan ku ku serah jiwa dan ragaku
kau bukalah pintu2 taubat mu 

best kan?enjoy!!

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...