LAZADA

Friday, August 19, 2011

... KUALA LUMPUR, SAYA OKAY. ...

Assalamualaikum.

korang kenal tak sape Jayzuan? ala. Penyanyi Indie gak. dia terkenal dengan lagu "Gadis ELektrik" dan banyak la. *ekceli aku dah lupe.heh!*. aku pernah jumpa Jayzuan ni LIVE. i mean REAL, man! he kinda cute guy.haha!

memandangkan my fwen, Nabila Kahar telah tag nama aku dalam belog belio. maka aku pon nak buat iklanlah pasal citer nih. citer nih memang besh! kepada pengemar bahasa melayu pasti akan menyukainya.

here are the video. enjoy.

besh kan? korang boleh ke blog kawan aku tuh dengan klik nama belio.kuikuikui.

aku belum beli lagi buku citer ni. dia bermula dari buku maka ia akan dijadikan short filem. aku mahu pergi. aku mahu pergi!

sape nak polo?

p/s: jom promo citer nih.

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...