LAZADA

Sunday, August 28, 2011

... do not forget Hari Kemerdekaan kita ...

Assalamualaikum.

still same year like last year yang kita sambut merdeka dan raya. but tahun nih more same. raya dan merdeka sama hari. last year kan sambut merdeka dahulu baru raya kan.

ramai orang sibuk beli barang raya saja. dan kemungkinan ada juga orang lupa merdeka di negara kite. oke. aku juga belum beli bendara. sangat-sangat lupe. huhu! *dush!*

aku tak tahu kenapa aku tetibe tahun ini semangat nak menyambut merdeka pula. haha! *mata juling*. mungkin kerna tahun ini Ramadhan terakhir kot. Allahualam. sesungguhnya masa depan kita Tuhan Maha Mengetahui kan.

pape pon i just wat to wish!

" SELAMAT HARI RAYA EIDULFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN"
&
" SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE-54"

tahun merdeka sama dengan umo mak saya..weee~~

TTFN!

1 comment:

Noor Fatin said...

selamat hari raya nana., selamat hari merdeka jugak! :)

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...