LAZADA

Friday, August 26, 2011

... berdua lebih baik! ...

Assalamualaikum!

oke! aku nih memang kuat menipu kan? ekceli aku hari ini patut keluar dengan geng K.I.T.A. tapi biasalahkan masing-masing ada LIFE. so malaslah nak memaksa kan. so dari ber-4 maka tinggallah ber-2. pon bahagia pe.

hari ini aku dengan kawan aku bernama Nisa ingatkan nak berbuka di Restoran Warisan. ala.. restoran tuh ada kuar kat jalan-jalan cari makan. hihi! well. memang the food is nice but tak ada la yang average sangat kan. cuma biasa saja seperti nasi di restoren tepi jalan. oke sorry.
tapi kami berdua makan kat kedai mamak. sebab kedai itu full. huhu.. 

sebelum buka, baca doa makan dan buka puasa kan. ada la geng lelaki nih tegur aku cakap "panjangnyer doa." 
lah! dah baca doa makan dan buka ye panjang ckit. tuh mesti baca doa makan aje la tuh.huh!

pas makan g jusco bukit tinggi. ingat nak beli kasut tapi windows shopping je lebih. pastuh kan jalan masuk jusco, beli sweater lak. hahaha!niat lain. lain yang dibeli. hahaha! then temankan kawan aku cari baju pakwe dia. uhuh. setengah jam mencari baju. dan akhirnya dapat!

dan bila nak bayar tuh di cashier, ada satu famili tuh kan dia beli baju banyak. bukan beli baju kurung pon banyak-banyak. tapi beli more to jeans and t-shirt. yang shopping tuh melayu la. then die shopping memang banyak gile. seluar jeans jenis yang sama tapi beli beza warne je. huhu! masa akak cashier tuh masih men-klik harga baju dan suar-suar itu, masih tinggal 5 helai suar jeans die belum amik harga. aku tengok kat skrin harga cashier harga barang orang tuh beli is RM1027.00 oke!

then bila dah habis amik harga total harga barang die beli ialah RM1152.00 oke! then aku ingatkan die nak kuarkan cek ker tapi! dia keluarkan BUKU VOUCHER jusco bernilai RM 1,ooo.oo so die tinggal  bayar RM152 jee! dasyat x? patut la muka semua tuh selambe aje.huhu. only 1 night dorang shopping! oe damn! aku jealous!

then turn aku lak bayar di cashier, dah la jusco card expired. dush2! aku memang mereng sebab tak guna jusco kad! then masa kawan aku bayar lak di belakang aku tetiba aku nampak kad topup di kaki kawan aku. aku tanya kawan aku sama ada ia kepunyaan dia atau tidak? then dia cakap bukan. maka aku ambil dan tengok-tengok KAD TOPUP HOTLINK RM5 YANG MASIH BELUM GORISS! caya tak? aku beli sweater only RM7.90 then aku dapat topup RM5!! pulangan yang hebat! Alhaldulillah. murah rezeki den.

oke. aku nak citer sebelum masuk jusco shopping tuh kiteorang makan askem! weee! sangat-sangat sedap askem McD! sila tengok di bawah:-

sedap kan??

aku ada bergambar dengan kawan aku. haha! depan cermin. bukan dalam toilet ek. malas lah nak upload. sebab kalo upload dalam belog nih kena letak trendmark sebab nanti ada orang curi gambo kite then die wat explore then die malukan kite. perh! sadis! tapi pahala ker tak kite dapat sebab dia aibkan kita? lelaki zaman sekarang mulut pon bole tahan. haha!

oh yea! pagi tadi aku sampai-sampai opis aku buat kad raya! ala! lupe nak ambil gambo kad itu. dari muka depan sampai sampul aku buat sendiri. haha! lawa per. bese la. guna komputer kan.hahah!

well. today is jumaat. waiting raya for coming to the town. cannot wait. but wait! handbeg and kasut belum beli. huhu. sabau jela.

TTFN and Good Night! koje2..waaa!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...