Thursday, July 28, 2011

... pelajar perempuan mencuri di tadika ...

salam oulls~

ala..cerita ini tak ada kuar kat paper lah..sebab cerita ini memang betul-betul terjadi kat kampung sebelah aku nih..

ada satu tadika nih buat sukaneka kat tadika tuh jugak..pabila semua orang sedang bizi..

tiba-tiba muncul sekumpulan budak perempuan seramai 4 orang pakai tudung dan berpakaian sukan masuk dalam tadika ni..kata nya nak tumpang toilet lah kan..

well..korang paham-paham lah kan yang toilet tadika nih kat mana?kat dalam lah tadika tuh...bukan nye kat luar cam rumah2 kg kan..

tetba kanm suatu petang tuh cikgu2 baru perasan barang2 dorg banyak ilang...ada yang ilg duit sebanyak RM600..bukan takat duit,hp pon di amik..nsib tak da laptop..kecian cikgu2 tuh..dah la penat..pastuh skt ht lak dpt..hebat dugaan~

dahsyat kan budak perempuan zaman skrg?boleh pulak amik kesempatan saat org tuh tengah bz..teruk kan??

tah lah budak zaman sekarang,xtau malu..takde segan2..tak paham betol la..perlu sangat ke bersikap seperti itu??pelik...weirdo~

masalahnye mencuri di kg sendri..pastuh perempuan dan pakai tudung...hbs lah..kerna nila setitik,rosak susu sebelangga..lain kali nak buat dosa tuh kan,bio buat sampai habis..sampai dosa tak tertanggung..senang..huhuhu~

jaat nye laa aku kan??hihii~

well..mulut aku dgn tgn aku sama jee..hahahhaha!!kbai!

No comments:

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...