LAZADA

Saturday, July 16, 2011

... benci nyerr! ...

aku benci la cam nih keadaan nye..
aku tak suka bila dah smpai satu perasaan benci orang.rasa cm shit pon ada la.aku pon tak paham la kenapa perlu ada perasaan nk benci orang.
aku nih susah la nak benci orang.susah sangat-sangat. sebab aku susah nak teme orang kalo dah benci tahap gile!
oke..aku dah start melalut.tapi itulah aku.
abaikanlah.
apa nak jadi.jadilah.malas dah nak amik pusing sangat.bukan bahagia pon.
ala...tak kawen dgn ko pon..ada gak jodoh utk aku kan.apa ada hal.
tengok!kan aku dah stat mara.aku tak suka mara-mara oke!
sumpah aku tak suka.sebab bila aku dah puas mara, pasti aku akan nages.aku tak tau knp bila aku dah mara aku akan nages.tah la..

kbai!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...