LAZADA

Sunday, June 19, 2011

... selamat Hari ABAH! ...

suke-suke hati aku je kan letak hari abah..hahahaha!!haroos lah sebab aku hanya ada seorang abah yang dipanggil abah..tidak akan ku panggil lain..huhuhu..

abah aku seorang yang tegas...dia mahu semua anak-anak nya buat semua benda dengan sempurna..bapa mana yang tidak mahu anaknya buat dengan sempurnakan??

even aku selalu tarik muka dengan abah,selalu melawan cakap abah..semua ini bersebab..abah kalau aku tidak menjawap,dia akan ungkit benda itu..abah aku lain sikit caranya,..tah la..tapi siapapun dia..dia bapa aku kan??

meh aku kenalkan my beloved dad!

nama abah aku is SAZARI BIN HAJI MOHDER!kenal die??hihih...kalo kat kampung abah dikenali sebagai TIPOK..dan ACIK VAN..sebab abah amik budak-budak sekolah naik van..

abah memilih pasangan hidup aku...pernah aku bawa srang itu,abah memang kenan..tapi kami sudah putus so aku bawak yang lain..sukar gak la die nak teme..tapi bile die dh suke..pasti die akan asyik tanya saja..dan suh aku kawen cepat-cepat dengan budak itu..ahhahaha!!

abah..abah..kalau lah dia tahu yang kami sudah tiada apa-apa..aku sendiri sukar untuk jelaskan kenapa..pasti abah akan cakap aku suka mempermainkan hati die..aku tidak kisah dipersalahkan..hidup memang patut bersalah..haha..

abaikan..aku tiada apa nak diciterkan tentang abah aku..cume die adalah abah yang terbaik!!

SELAMAT HARI ABAH to my abah,dan hari bapa untuk semua bapa yang ada diseluruh dunia!abah ke,ayah ke,dad ke,daddy ke whatever la panggilan korg..

dan juga to my ATOK!selamat hari bapak atok!!(abh pggl atok bapak..hihi)

love u abah!!!

moga-moga Allah ampunkan dosa abah aku,lindungi abah aku dari semua benda x elok..aminn~


dari anakmu,
nana

1 comment:

►içéq◄ said...

alaaaa.. tomeynya abah nana.. :DDDD

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...