LAZADA

Thursday, June 9, 2011

... losing a friend ...

aku ada seorang teman....bukan sahaja teman..malah seorang sahabat...aku sayang kan dia...kami kenal sejak kami tingkatan 4...dia yang setiasa temankan aku dimana-mana pon sama ada aku sedih atau gembira..sama ada risau atau gundah gulana...dia sentiasa mahu di sisi aku walaupun aku tidak dapat terima dia lebih dari seorang teman...

teman...
kemana pun kau tinggalkan aku...
aku tahu kau sayangkan aku...
aku tahu kau sanggup buat apa saja asalkan aku senyum sentiasa...
kau tidak akan benarkan air mata aku kuar walaupun setitik bukan??

teman...
andai ada jodoh...
aku tidak kisah jika jodoh aku dengan mu..
aku terima dengan seikhlas hati aku...

teman...
jagalah diri mu baik-baik...
maafkan aku andai aku tiada masa untuk meneman mu..
mendengar masalah mu...
membantu mu...
maafkan aku andai aku terlupa kan mu..
andai aku ada marahkan mu...
dan andai aku tidak melayan mu..

teman..
capaikanlah impian mu sebelum kita mengecap bahagia...

jaga diri baik-baik...
jangan nakal-nakal...

aku tidak tahu camne nak luah kan masalah ini..
sebab aku tidak boleh nk luahkan..tidak tahu pada siapa patut aku ceritakan...
sebab kisah hubungan kami penuh dengan rumit...
rumit...
hanya aku dan dia saja mengerti...
hanya aku dan dia...

aku sayang kan kau duhai teman..
kau yang terbaik pernah aku kenali...
kau yang terbaik!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...