LAZADA

Wednesday, June 22, 2011

... I'm learning my english like baby learn to speak ...

hello...

aku sedang follow satu kelas ini..kelas bahasa...bahasa inggeris aku amik...selama 6 bulan..nanti ada kesempatan aku mahu amik bahasa cina pula..even aku tahu bahasa cina..faham ape yang dorang tanye..tapi aku still mahu besh kan chinese aku..hiikks~

tadi aku ikut kelas english..fun oke bile teacher nye baik sangat-sangat..dorang ajar cm kami ini beginner..not like kindergarden but more like form 1..something like that..

tidak buhsan pon..hahaha!!

tapi part yang besh aku minta tolong kawan kilang aku amik kan buku nota aku..hihihi..memang terbaiklahkan sebab dia amik kan..nasib baiklah opis aku tuh xpayah kunci..huhuhu..xde ape la sangat kan..cume amikkan barang aku sahaja..huhuhu~

i love plak speaking..juz like


nota kaki: ahad atau sabtu ini mau g kelas lagi!

1 comment:

Unknown said...

bestnya..akak teringin nak join.mahal x ?

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...