LAZADA

Wednesday, June 15, 2011

... DOMO datang menguasai diri ...

aku tengok wayang hari ini..citer KL GANGSTER!!!

besh gak ek citer tuh..huhuhu...even sekarang ada kontroversi pasal yang ayat AYAHANDA, ABANG LONG and other...tapi movie tuh dah mencecah berjuta-juta..huuhuu....

memang besh..siyes...Zizan memang ayat besh..yang Ajib tuh kan sape nama sebenar die ek???huuhuh...dan lagi, AdiPutra lak I LOVE HIS BODY!!!haaha..cam tuh la mau..bukan tough sangat dan bukan kering sangat..wahh!!terpikat aku tengok badan dia..Aaron Aziz lak..muka terbaik!!aku suka..huhuhu...

cuma aku kureng minat cara c Samsul Yusof cakap..huhuhu..kureng la..ahahha..

pape pon beshh!!!

dan lepas tengok wayang..aku jumpa ini!!!!


comel x???????????Comel kn??comel kn??huhuhuhu~~i love it..love sangat3..

mula-mula aku masuk kedai tuh semate patung tuh saja..jalan dengan kawan aku,tetibe aku belok untuk belet patung itu..mencari-cari kawan aku..hahahah!

semata cari patung ini..akan aku cari lagi..ini kecik..belum lagi pensel box kan??huhuh..lex2...slow2..

p/s: kalo korg ada DOMO KUN nih..tlg jgn gtau aku sebab nanti aku jeles..haha!

nota kaki: penat la tengok wayang..huhuh~

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...