Sunday, June 12, 2011

... cinta 3 segi ...

pernah berlagu pada diri anda tentang cinta 3 segi ini???

pada aku??ia satu rahsia...

tapi aku selalu dengar orang kata cinta 3 segi ini sangat-sangat merumitkan..

seperti sebuah movie yang kita selalu tengok la..

TWILIGHT...

tengok kan citer nih???they complete each other tau!!!huhhuhu...

aiishh!!aku dulu pernah rasa cm ini..seksa wehh...lagi-lagi seksa orang-orang yang ikhlas mencintai kita tu...

pape pon kena wat keputusan yang betul..dah pilih jangan nyesal pulak kan...pilih lah ikut sayang..tengok betul-betul keikhlasan mureka..dengan mata hati kita boleh nampak..cume kite akn buta bila dorang tabur kan sesuatu..huhhu....

dan jangan lupa pertolongan tuhan kita...Dia sentiasa membantu kita..

sekian..itu saha sekian lama tidak menaip..

p/s: percaya pada cinta??

nota kaki: xde citer la...sebab..dah lama x hapdate

2 comments:

Amiey White said...

hihihi jangan jadi mangsa tau :)

☻UsaGi NaNa☻ said...

sudah pon terkena..tp wat2 xphm..hahha!