Sunday, May 22, 2011

... do you think you perfect? ...

do you think you perfect??
well beb..please think it again!!

aku tahu negara nih negara yang demokratik..bkn cm kt US..presiden kongke semua...
sebab itu lah bila ada orang tak suka itu..tak suka ini..orang akan cakap,itukan kehendak manusia...

sudah lama aku ingin meluahkan benda ini..benda ini sudah lama aku simpan hinggakan aku selalu mengingatinya..
Aku bukanlah manusia yang sempurna..dan ya..aku ada cacat celanya..

Benda ini menyakitkan hati seorang kawan aku..walaupun bukan aku yang melukakannya..tapi orang yang konon sempurna itu bukan orang lain pada aku…sedih kawan aku itu..sungguh sedih..sejak hari itu dia seperti takut mahu jumpa di rumah aku..

Dia meluahkan apa yang disakiti…dan aku turut ikut menangis..

Kasihan dia..walaupun sudah 2 tahun arwah ibu dia meninggalkan dia..tapi ia tetap terasa bila ayat seseorang itu mengaitkan ibu bapa..

Memang berlaku “ke-sentap-an”..

Oleh itulah isu salahkan ibu bapa pada blog tidak digalakkan..

Seperti berlaku pada aku, aku tidak kisah dia mahu sound aku atau memalukan aku..tapi! jangan kaitkan ibu bapa kau..kesilapan aku bercakap,tiada kena mengena dengan mereka..mereka bukan selalu “check” blog aku seperti mana dahulu mereka menge-check kerja sekolahku zaman dahulu..

Bayangkan suatu hari nanti berlaku pada anda, sedih atau tidak? Benda yang membuat kita terkenang-kenang, terkenang-kenang...hinggakan meluahkan kemaafan pun tidak mungkin dapat diterima oleh mana-mana pihak...tapi mungkin sebab persahabatan...
diteruskan juga...betul tak?

aaaaaaaaa!

aku sudah mula merepek..yang pasti..aku tidak sempurna..
p/s: siapa kata manusia sempurna?

nota kaki: aku mula mengarut lagi dah.


1 comment:

alinac lover said...

akak pon x sempurna~

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...