Wednesday, May 11, 2011

... bila ak sudah jumpa novel ...

sudah lama aku tidak memunculkan diri aku dalam dunia belog ini...
dan sudah lama aku tidak mencari teman belog punya post untuk dikomen...
lama juga aku mendiamkan diri...
sudah lama aku tidak bermadah...

ini semua kerana novel..walaupun agak boring tapi aku baca juga..dan aku juga sejak kebelakangan ini layan youtube tengok "GLEE"..hihihi..besh tau..ernah tengok tak?

nanti aku dengan adik aku mahu beli CD GLEE..untuk simpanan kami..cam besh aje citer tuh..huhuh..

owh..novel nih adik aku punya.cerita tenang budak U di U masing-masing lah...aku tidak pernah duduk kat asrama...so agak jakun jugak lah bila baca.huhuhu...cam besh lak duduk asrama kan?

huhuh.merepek lak aku nih..ala..bukan ape..au ada 2 belog..satu lagi belog untuk aku bermadah dengan jiwang nya..belog itu ada sahaja orang mengertawakan kisah-kisah dalam itu..aku sendiri tidak tahu sebab apa..mungkin sebab kisah aku lawak kot..tapi aku suruh kawan aku baca tidak pula mereka cakap lawak..cuma bagus sahaja syair aku itu..hahaha!!

itu bukan syair tapi puitis..huhuhu~ye ke??hentam sajalah..huuhu~

aku mahu cerita macam-macam..tapi macam malas pulak mahu menaip lebih-lebih..nanti bila aku ada masa panjang aku ceritalah..hihi...

take care..haha!!
(macam ada orang saja yang mahu baca kan??hihii)

sori tak dapat blogwalking....sori..

p/s: hope korang sihat..

nota kaki: malas..owh malas...g lah men jauh2..


No comments: