Wednesday, April 27, 2011

... Welcome to Mercu Buana (M) Sdn. Bhd. ...

tarikh: 27 april 2011

hallo sume!!huhhu...

seperti yang aku pernah cakap pada post sebelum nye (KLIK SINI) yang aku tengah hapdate belog kawan aku..dan yee..kawan aku tu buat belog untuk kedai bos die..dan bos die yang suruh buat belog tu..hikks~

oleh sebab kawan aku ni tak pernah nak amik tahu sangat pasal dunia belog..maka belio telah menyuruh aku menjelajahi dan menconteng arang belog belio..hahhaha!!mana ada muka nak conteng-conteng arang ni..hikks~

dan aku inginkan komen..komen dari korang..sambil komen tu ape kate FOLLOW..ahahha!!tak de la..tiada paksaan..kalau aku, aku memang suka polo-polo ni..sebab aku suke tengok-tengok gambar..boleh la angan-angan pas kawen nanti aku nak kabinet dapur cm Martha Steward..hahhaha!!tak pon cm dapur Oprah ke..Bill Gates ke..wooo~~ada kelas gitu..

oke-oke..maap ler sebab banyak lak membebel nih..ahahha!meh aku kenal kan gambo kedai nye..kat Shah Alam jew pon..(even aku dok dekat dengan Shah Alam - 20 minit drive jew) tapi aku belum pernah pergi kedai itu..ahakz~ala..ada orang tu tak nak bawak pon~tak pe la..

persilakan..MERCU BUANA (M) SDN. BHD. ....

ape kate korang klik SINI..tak..SINI...tak..SINI..
(sume tuh same jew..ahakz)

sila komen oke!kalo korang ada layout yang semart dan bersesuaian dengan belog itu..sila tinggalkan link..(macam la dorang rajin, aku pon malas..ahakz)

tau-tau..komen-komen la..header le..tulisan ke..aku xtau nak letak warna ape tah..huhuhu~

10Q sudi tengok hasil aku yang tak seberapa..

p/s: bagi la idea..korang kan comel..hihi..

nota kaki: aku nak suh kawan aku belanje aku makan la..ahakz~padahal tiap kali kuar memang die yang belanje..huhuhuhu~

2 comments:

Woofer Storm said...

tkpe..yang pnting awk dah usaha yang terbaik kan??cool la tu..hehe

nak terjah ni..hheeee

☻UsaGi NaNa☻ said...

10q sbb polo..huhhuhu...

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...