Monday, April 4, 2011

... Bintang Paling Popular >>> SHAHEIZY SAM!!! ...

tahniah saya ucapkan kepada Shaheizy sam atau kekasih saya..(ececewceceh...hihihi..pasan lak)...AI LOVE YUH TOO...huhuhuhu....

ok...aku memg nak sgt2 die menang...smlm pg2 aku dgr hotfm kuarkn siaran yang pendengar hotfm nk Zizan menang....tp nmpk nye rezeki mlm nih pada PAKWE ai...iaitu SHAHEIZY SAM ABDUL SAMAD!!!love u bro..eh slh..derr..ahhhhahah!!!

die nmpk kacak dengan bj baru...derr..ai mahu tggu citer KONGSI...arahan Farid Kamil...

Owh farid kamil, awak sudah lex k..sy x curg kt awk...awk yg nk dgr Lisa Surihani tuh..hihihi...(bese la..dah ngantok..so ai melalut ckit..)

Papepon..tahniah bro...all the best!!jgn pencen dr berlakon dlu...sy ske lakonan awk..dan...sila kwen dgn sy..ahhaha!!!guro jew..huhuhu...

dan shaheizy sam menang Pelakon lelaki pling popular..pelakon filem kn???huhuhu...tahniah juga..abah aku tnye..lelaki pling popular sape menang???adek aku ckp pkwe nana..ajhahahha!!malu ai tau..hahahaha!!

dan tahniah pada yang lain telah menang...Fafau amik 2 award..hihih..Lisa Surihani pon menang...dan ramai lg...

tgk ABPH tuh kn...ada lak Ucop Wilcha..hihhi..best woo..lawak...ahhaha!!!

utk tatapan anda..inilah pkaian n transformasi Shaheizy Sam mlm itu..

*kepada owner gmbo nih..ai pnjm jap ek..lebeh lanjut sila tgk kt www.budiey.com

kacak kan???ai like him very2 much!!huhuhu~

TTFN!

2 comments:

NOOR FATIN said...

eh3 apa ni amik gambar pkwe aku..waa

☻UsaGi NaNa☻ said...

aip3....pkwe sy la..huhuhuhu~