LAZADA

Friday, April 29, 2011

... apa korang nak bagi sempena Mother's Day?? ...

tarikh: 29 april 2011

salam all...

aku tahu Mei bermaksud Mother's Day...



bukan ape..aku sudah sengkek giler la..sebab aku bayar yuran kelas aku...

dulu-dulu aku dan akak-akak aku pasti belikan mama hadiah..kami share..aku ingatkan tahun nih nak bagi mama special skit..sebab aku dah naik gaji..hihih~~Alhamdulillah..

tapi cam tak sampai lak sebab duit sume habis ke kelas...

aku mule-mule ingat nak bagi gelang tangan emas kat mama...cam besh jer bile tengok mama aku pakai..

ekceli emas mama aku banyak yang ilang..termasuk rantai emas aku dan adik-adik..mama dah sorok kan..tak tahu la siapa yang panjang tangan..cian mama aku..abah lagi la..bising je dengan mama...sayu hati aku...

SUMPAH!!sapa yang curi tuh tak selamat la ko kat akhirat..aku serahkan pada Allah SWT sahaja..hak Dia untuk menghukum ko!

mama...sori la anak mama nih tak dapat penuhkan impian mama..InsyaAllah murah rezeki lagi nana belikan..huhu...love u mama..

sedeh nye!!

korang lak ape nak bagi kat mak korang??kalo yang hanya ada ayah..its oke..korang leh bagi hadiah kat belio jugak ape..

meh la share hadiah ape korang nak bagi..mana tahu aku pon nak join jugak..hihihi~~

p/s: leh tak korang gtau tarikh hari ibu nih??aku konfius la..huhuh

nota kaki: bila malam je..mencurah-curah idea aku..orang lain post siang-siang..huhuhu~nampak kek sahajalah tahun ini...


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...