LAZADA

Wednesday, April 20, 2011

... 3 idiots ...

tarikh:20 april 2011

hello2...ehh!ingt omputeh ker??hihihi..ampun ek korg...Assalamulaikum wahai hamba Allah SWT dan selamt malam knp yng bukan islam..(cm la ada org bukan islam nk bc ko pnye belog..=__="..eh..ada...sadeline..hihih)

korg pernah tak tgk citer 3 idiots nih???aku tgk 3 kali wehh!x jemu..seronok n kelako ada la..huhu..

sejak tahun2 baru nih kan citer hindustan sudah tidak seperti dahulu mse zaman Dato' Shah Rukh Khan, Salman Khan, Saif Alif Khan...hero2 br pon cm x besh..aku rse Hritrik Roshan hero last yang ak ske kot.huhuh...

3 idiots nih kan hero nye adalah Amir Khan..hihih..dah tua2 jd budak sekolah..comel jew mke die..hahhaa!!

aalaa..aku nak gak citer sinopsis kt korg..tp aku rse better korg tgk sendri...siyes besh!!ada part yang die sgt2 pandai..Amir Khan dlm citer tuh memang pandai..pandai sgt2...mse drjah 2 die boleh jwp soklan bdk darjah 5..gle kn??huhuh..sabo je la...

nih picture nye..besh woo..korg kalo yang tgh belajar kan..better la tgk..ak rse citer nih bg kesedaran la..huhuhu...aku yang x blaja pon leh terase..terase sbb knp la aku x pndai cm depa..huhuh..sabow jela..



No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...