LAZADA

Sunday, March 6, 2011

... setahun sudah!!! ...

tarikh: 6-march-2011

salam...

hoorayy!!hoorayy!!setahun sudahh!!hah??ape yg sethn??hihihi..korg xkn pcye...dan aku pon x cye knp aku leh ingt tarikh nih berbanding tarikh yg lebeh elok dr ini..huhuhuhu...

oke...back to topic..ekceli...setahun sudah aku single!!!hahaha..pasti x caye kn???sbb post bwh nih aky dgn zack jinggo..ahhaha....kalo aku ckp kami nih teman tapi mesra mesti x caya kan??well.kalo ada jodoh tuh..kwen la kmi..hahaha...(Amin....)

mai aku citer ckit cmne belog nih leh wujud...huhuhu...

ekceli...belog nih wujud mse aku tgh dlm kecewa...tp dlm belog nih aku x byk kot citer psl ex aku..ala..ape la sgt nk citer bdk ske skt kan hati tuh..tp xpe la..aku xnk la blame die 100%..mgkin perpisahan ini ada hikmah nyew..dan memg ye!!ada hikmah..hahaha!!

hooray!!sethn sudah aku putus..

huhuhh...pasti ada yg ckp sengal kan???tarikh hr putus ingt..tp tarikh bkwn dgn zack jinggo aku memg x ingt..haha...die yg ingt...sat lg kol die aku nk tnye la..hahaa..ble lak tarikh perkenalan kite..ahhahaha!!

aku bukan xnk kapel dgn zack jinggo..aku serik..tuh aje..ala...tunang terus la..senang ckit...ada la kekuatan dan kepastian..huhuhu...

tp kn..aku xnk la zack jinggo pinang aku..hihih..aku mahu...

tgk bwh nih..huhh...


jeng...jeng..jeng..


jacob black atau taylor lautner...hahah..kacak kan???sweet kan??die ada kacuk red indian kan??huhhu..aku mahu!!aku mahu!!huhuhuh..oke2...giler dah...adeke nk omputeh..cm la org melayu xde kn??

org melayu ada...tp xmau la tnjuk2..malu la..kang nt x bpnjangan lak hbgn kami..huhhuhu...tp mintk2 la die mahu aku!!huhuhuh...

k la..da magrib nih...chow...

TTFN!!



2 comments:

Unknown said...

hiksss~ gitu ek

nk yg hensem jerk hehehhe

insta: lea_na_nur_ said...

hihihi...sape yg xnk encem kak..hahahha!

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...