LAZADA

Saturday, February 19, 2011

... sudah lama ...

salam...sudah lama aku tak update belog...hmmm..dah berhabuk la belog aku nih...aku rasa cm aku nih menipu jer kan..ahhaha!!

aku ada byk citer nk share...tp aku rasa ahad nt la aku share stori k...huhuhu..coz aku da ngantok!!nk kena bgn pg2 nk g kelas!!wahh!!penat la..hmm...

psl work aku..aku rasa makin oke...xde hal da..hopefully sume nyer berjalan dengan lancar..hope sumenye xde ape2 mslh..ahhahahha!!!

dan hope aku cpt blaja smpai bulan 4..coz aku nk amik subjek len lak..ahhahha!!

dan tah bile tah aku nk beli kete..

dan tah bila tah giler kasut aku nih nk ilang..ahhaha!!*tembak diri sndri*

ok la..nite...

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...