Saturday, February 26, 2011

... morib sudah cantik! ...

salam...

korang sudah pernah pergi morib??sudah cantik tau...dulukan..morib tuh fofular dengan tempat-tempat mureka nak ehem-ehem..ahhaha!!paham-paham la sendiri k...dulukan tempat tuh tak ramai sangat orang nak buat mandi-mandi...sebab die kotor tau..kotor sangat-sangat..tp memandg kan last year kan tahun Selangor membangun..sooooooooooo Morib pon salh satu tempat upbgrade la...wahh!!best tau..lg2 tgk matahari terbenam...

nak tgk pic2 yang aku sempat snap??tgk la..hihih..



canteq x???aku rasa cam ada yang miss lak..ahhaha...ok la..port-port yang aku cam boleh lah cantik tempat untuk berposing...sila tgk lg...





oke.,.sume tuh muka saya...hahaa...ada ciri-ciri nak jadi model o pelakon x??hope sesgt Shaheizy Sam nak berlakon dengan saya..ahhahha!!

wehh!!ada lagi 1 tau..nih map lak..kalo xtahu..cari la kat map..hihihi...ada kedai mkn byk sangat2...sedap2 gak la..syiook wooo~



hah!!sape pernah pergi angkat kaki??ahhaha...ok2..melawak jer..ape lg..jom la g bercuti..ala..kn ada gold coast...xslh pon g bercuti dgn famili k..ahhaa...

ok la..TTFN!



No comments:

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...