LAZADA

Monday, November 15, 2010

... today is my birthday ....

assalamulaikum....
disini saya nk wat ucapan sedikit....

hari ini 15 november...genap la umo ku yg ke-21...Alhamdulillah kerna aku telah membesar akhir nye..ahhaha!!beso tang mne??tang umo je..bert still 40kg..ahha!!tggi x nek2 gak..ciss!!hahaha!!

ekceli..ucapan ini aku nk ucapkan to my beloved parents,mama n abah...kerna mureka telah membesarkan aku until usia aku 21 thn hr nih!!hihihihi~syg abah mama!!!peluk kuat2!!(bak kata shaheizy sam..hihihi)

dan juga x lupa pada Allah S.W.T yg telah memanjang kan umo aku until skrg...Alhamdulillah!bersyukur sgt2...sesungguhnya ajal maut ditgn Tuhan..tp aku masih bernafas..amin...semoga aku pnjang umo n murah rezeki dan dipermudahkan perjalanan idop aku..aminn!!

dan aku nk ucap kn kt kwn2 aku diFB yg telah wish kt wall aku smpai penuh..hahhahah!!giler la korg...aku nk bls nih masak la aku..hihihi~korg memg bestt!!syg korg...10Q sgt2 bg wishing tuh...10Q very much...

so ape lg..jom kite baling tepung n telur kt aku beramai2!!ble???dlm mimpi mlm nih oke x??hahahahha!!

disini aku sertakan pix aku mse kecik2 mkn kek...ekceli bapak aku bkn nk snap aku mkn kek..tp oleh sebab aku da x sabo dgn bapak aku yg sebg jurukamera asyik nk snap gmbo aku kn..dgn tnpe segan silu dan xsabo sgt2 tuh..aku pon ngap! kek itu..hahaahha!!gmbo pas mkn kek tuh xde lak..dgn mulut comot2 yg menunjukkan aku nih sungguh comel xde la..ahhaha!!

ok maaf melalut..meh la tgk pix itu!!!

btw, aku nk ucap kn besday to all yg sme tarikh dgn aku..meh pelok kuat2!!hihhi....
hepi besday!!moga pnjang umo,murah rezeki,hepi selalu,sihat selalu,permudahkan perjlnn idop korg,berjaya dlm idop,tabah tempuh dugaan dan diberkati Tuhan...wishing u all the best and the best!!

muaaxxxx!!!love u all..

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...