LAZADA

Wednesday, November 10, 2010

... just talking ...

salam 1 Malaysia all...

da lame aku x om blog..dgn ini aku kesempatan ingin memberi beberapa sepatah dua kata k..hihihi~

maaf la kepada mureka yang kerap singgah blog aku nih..hihiihi...
ini semua ada sebab...nak tahu sbb nya???

baiklah meh aku share..

1...aku kt rumah la..mksd aku kt rumah kan...aku sedang menghabiskan cuti aku smapi la 15 nov br la aku msuk keje kt tmpt baru..so aku kt rmh jarang on9..bz memanjang..dan kalo aku nk on9 pon..ada org len yg amik wayar line internet nih...nih sume sbb aku gne streamyx..dan aku blm beli wifi streamyx..hihi..nt la aku da kayo ckit..aku bel wifi nye...hihi..ala..kt kedai jual 100rgt je kot..hahahah!!

2..aku nih da x koje kn...kalo kt opis tuh selalu la aku on9..g lunch pon aku bio kn fb aku tuh ada je..xde nye aku nk off9....dgn ym nye lg..haahha..!!yela..kt opis aku xde ape nk wat kn..on9 jela...

3..aku sedang menghabiskan masa dgn parents aku.,.kan parents lg penting dr on9..so aku lepak2 n hang out dgn dorg..so aku jrg la nk hadap kom nih...

4..kekadangkan aku mls nk on9..ahaha..sbb drg berebut nt nk on9..even aku yg ada kuasa hak lebeh...yela..aku yg byr bill nih..tp mls la nk hadap..i syg mte i oke..hahahahhha!!!

5..aku menghabiskn mse dgn tido ja..hahahaha!!giler alu nih ank dara yang buruk kn??tido je..hahahah!!

6..aku on9 ble kwn2 aku msj aku suh on9...sian lak ada kwn aku kn msj aku je...coz aku x on9 sgt...

7..sedang jinak2 kan dri utk jrg on9..yela..nt tmpt keje br mne tau kn xleh on9..so kne la jauh kn addicted ini...hihihihi.....

tuh je kot antre sbb2 yg x munasabah..hahaha...sori la ek yg jln2 kt blog n polo aku tuh...gtau la aku ek korg polo aku..huhuhu...

p/s: 10Q for dropping by...if aku ada mse nt aku drop by blog korg ek...XOXOXO!!muahh!!hihihi~

nota: ngantuk suda..tp nk men game..hahahah!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...