... K.A.M.I ...

assalamualaikum...
en3 kli ini psl shbat..cnfm boring pnyer la..huuhu...
nih psl aku dan mureka..
sape mureka...mureka adalah sahabat aku di alam maya...
dan kami ada jmpe x smpai 5 kli pon..
tapi meriah cm da jmpe lebeh dr beribu2 kali...

meh aku bg tgk pix..

...aku, lin, biela dan niya...

[canteq x kami??hahaha..]

masing2 bukan la dok 1 negeri...
aku je kt selangor...
biela lak kt melaka..
lin lak kt sarawak..
niya kt pahang...

wahh!!nih baru la nme 1 Malaysia kn??

mureka memg leh di kategori as SAHABAT..
sbb mureka sentiasa bg ak semangat dan sokongan saat aku memerlukan...

cnth nye...tiap mereka ada kelebihan masing2..wee~
~SADELINE @ LIN~
-hr tuh aku ada gado dgn ZJ...dan die bg aku nsht yang aku memg jarang org nasht aku..memg aku down sesgt dgn ZJ mse itu..sbb ape ek? sbb ZJ x memahami aku...setelah aku dgr lin pnye kata2..membuat aku terpikir untuk membaiki kelemahan aku..teme kasih kawn!even die bkn islam..tp die sgt2 baik..haahha~

~NABILA @ BIELA~
- nih best...saat aku xde mood..die la wat lawk..saat aku xleh nk bersajak..die la bg aku idea..hahaha..saat aku nak nages..die leh wat aku gelak..die ada gak bg aku nsht..tp x ingt lak psl ape..tp more to about myself...about diri dan famili..ahhaa..we share our problem always..huhu~btw,,,biela la ajr aku erti cinta...dan aku selalu buta psl cinta..haaha~~go biela...tiap dugaan pasti ada sbb kn??dan aku tahu ko tahu!!

~NIYA ADRIANE~
- nih pon besh..ahhah...aku pnh mntk nsht die psl kwn atau cinta...kre cm kite nih ada 2 perjalan idop atau pilihan hati la...aku mse tuh memg da down sgt2..sbb aku akan kehilangan TTM aku..at the same time...aku tinggalkan ZJ..coz ape??coz aku xnk TTM aku tgglkan aku...hmm..x la...ekceli aku da agak da TTM aku akan tgglkan aku..niya suh aku ready dgn sume kemungkinan..kehilangan mureka yang aku syg...dan aku teme..ble aku jelas kan ZJ degil..die suh aku kwen dgn ZJ..ahahha..TTM aku emmg surrender la..pilihan aku lak..kite tggu dan lihat la..hahahha~

dorang nih best...memg leh wat kwn la..bkn kwn jenis kaki gado..tp kwn yg sentiasa sedia ble org cr psl..hahaha~nice ke??nice la..sediakan payung sblm ujan...ahaha..

[ekceli aku ngantok td..tp pas taip nih..xngantok lak..]

ape lg ek nk citer...hmmm...tuh je kot..hahahahha~
mureka nih kekdg mulut xde insurans..tp masing2 tau la limit mulut memasing..sedar dri ble nk bergurau kasar kn..hahahaa~

agak2 korg kan..antre kmi ber4..sape kwen dlu ek??hahahah~

aku rse..aku kot..ahhaha..knp??coz aku x citer psl lelaki..ker lin??tp lin sbuk blaja..hmm..xpe la..tgk la kalo ada jdh..nek pelamin la..kn kwn2??hahahaha~

p/s: LOVE U GURLS!

mood: da mule ngantok!

6 komen disini!:

alinac lover said...

waaa..syok ek da jumpa..


nana- jom join GIVEAWAY akak buat pulak :)

☻UsaGi NaNa☻ said...

haha..wajib l..oke kak!

►içéq◄ said...

love u too babe!!!
:D

terharu la baca entry nie..heeee~

anything jgn lupa kongsi ngn ktorg tau..jgn simpan sorg2,babab kang..:P

nnt kita tgk ea sape kawen dulu..hak2..tp klo nk jd org 1st,make sure kawen b4 aku grad..tau?tau?..hahah~

☻UsaGi NaNa☻ said...

hahaha...ye2..ak ak make sure xde secret..hahha...

ok2..kalo ak kwen dl..ak kn make sure be4 ko grad..tp kalo ak x kwen sblm ko grad...
ak kne la tggu ko kwen dgn tandop..hahaha~

►içéq◄ said...

haha..klo nk tggu org tu,lama lg r ko nk kawen..dia grad a year after aku grad..sanggup ke tggu?..:P

☻UsaGi NaNa☻ said...

jd btl la ko ada fair dgn tandop??hahah..kite sme muda..sme tua..lahir pon sme thn kn..haahha~

✍ ✎ ✏ ✐✑✒

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♛ the writter ♛

My photo
❤ the stories came from ME! ❤
Usagi Sailor Moon - Link Select

... My Tweet ...

♥ kawan belog ♥

SAYS.my Blog