Monday, October 25, 2010

... aku sudah berubah ke? ...

assalamulaikum....dan camat sejahtera...

pg senin yang sememang nye tiada kerja...haaha!dan hope minggu nih better than last week...last week full of sadness la..huhu...T__T

makin aku sedey..makin aku kuat makan..tah berat aku sekarang da nek bpe tah..last timbang last month..berat 40kg...skrg??tah la..maybe da 43 kot...coz..suar cm ketat ckit..dan ada part2 la..hahahha!

perubahan yang aku alami adelah mkn byk..haha!bese kn..org kalo sedeh x mkn byk kn???tp aku len...aku mkn byk..tp kalo aku susah hati atau gelabah ke xde mood ke..aku x mkn langsung tau..kekadang kalo layan moody tuh, smpai 3 hr x mkn ns pon aku sanggup tau...

tp kn ble aku sedeykan..aku ske sgt2 buat sajak ke..puisi ke..er..ape2 la bg korg..kalo x cya meh klik SINI...

korg lak kalo sedey mkn byk o x??hahaha!

tiap mnusia berbeza kan??aku mkn byk coz nk ilang kn sedey..kn sejak kebelakangn nih aku sedey je..utk ilgkan rse nk menangis dan elak dr air mate kuar..aku mkn byk2..ahha!pdhal da bc bismillah oke..doa mkn la..tp tah la..no idea coz of what...

maybe perut aku ada jin kot..haha!!ishh!!mntk2 dijauh2kan..haahha!

aku mkn byk pastuh mkn comot2..haha!wajib la mkn comot k..coz aku memg bdk comot..err??hahaha!comel kn kalo mkn comot..ahahha!

spt gmbo ini...
*gmbo hiasan oke..tuh bkn aku mse kecik2*

hahahha!comel x bdk tuh mkn..ak pnh mkn cm tuh..skrg pon mkn cmtuh...hahahah...meh aku citer...

ada 1 mlm tuh aku lapo sesgt2.dan famili ak mkn kt luar..aku lak x folo coz mls..hahaha!so ak lupe lak nk order2...then ak tgh2 sms TTM aku..ak tnye die da mkn o blm..kbtln die blm mkn..soo..ape lg..ak mntk die beli kn bege dan lepak kt dpn rmh ak..hahaha!
well..tgh mkn bege..ak mne leh mkn bege cm org len yg ngap! cm itu shje..hahahha!aku kn wearing braces a.k.a pendakap gg besi..so mane leh ngap bege cmtuh..so ak kne la cuit2...
byg kn sos yg byk dan meleleh itu penuh kt mulut ak..perhh!giler comot ak mkn...TTM aku tukang gelak dan aku mara...tgn aku lak..xpyh ckp la..dua2 tgn ak penuh dgn sos..hahaha!
sos bege tuh bkn la spt sos yg pekat..die cm cair ckit..hahaha!
TTM aku bantai gelak..aku pon selambe la mkn..huhu..jnji kenyang

nsb bek pix ak x ditangkap nye..ahhaha..pas mkn basuh la tgn..hmm..xkn la mse mkn tuh nk suh die lap mulut ak kn..bazir tisu je kan..well..kne la berjimat kn..hahaha..memg besh mkn dgn TTM aku..comot pon selambe...
*ekceli kalo kt rmh xkesah la comot..kalo kt luar..cover2..hahahha*

err??maap citer xde kne mgne..ahhah!tp memg yee aku makin kuat mkn..
tp kn pelik..ble ak terlampau bhgia..aku x mkn sgt..mgkin hepi sgt kot..hahahaha!
terencat lak..hahaha!

nota: aku nih melalut jee..

mood: xtentu arah da..

2 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

depends on d reason(s) why i feel sad..
but ice-cream is compulsory during ma sadness time..

☻UsaGi NaNa☻ said...

yep...askem n coklat the best way...and sometimes..ak mkn cheese kek..giler gemuk ak mse tuh..hahhaha!sbb mkn bnda2 tuh aje..

hahaha!