Wednesday, September 8, 2010

...kepada kamu semua...

assalamualaikum dan salam sejahtera...

dgn ini saya ingin mengucap kn "SELAMAT HARI RAYA EIDULFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN" kpd semua muslimin dan muslimah...maaf andai blog ini ada kasar bahasa,tersilap kata smpai ada yg trse..sesungguh nye saya hanya manusia biasa yg sering melakukan kesilapan...andai kite x buat silap kite xkn sedar diri kite sape kn..hihihi...

1st...kepada sape2 yg singgah ini belog..maaf kn saya krn x bls blek kunjungan anda semua...coz saya tgh bz kije..bese la..da nk cuti rye time nih la bos bg work bnyk2..hihihi...nt andai kesempatan saya kunjung blog anda..

2nd...kt rmh memg ada tenet..tp kn..kejp ada kejp xde..cm biskut lak..hahha..ala..lgpon da nk rye kn..mne sempt nk on9...rye thn nih cm kelam kabut ckit la...coz sume bnda last minit br sediakn..huhuu~

3rd..kpd yg kenali diri ini..jemput2 la dtg rmh..sape2 nk dtg nt saya bg alamt rmh..hihihi..serbu ramai2..ahahha....

last sekali..sape2 blek rye tuh hati2 la ek..saya akn merindui belog ini dan korg2..hahha..coz senin dpb br saya on9 semula...

itu aje kot..maaf la kalo sume nih simple je..coz tgh curi2 on9 nih..huhuhu...

"SELAMAT HARI RAYA"!!!!

1 comment:

nurita zakaria said...

slmat hari raya juga......