Monday, July 12, 2010

...VIVA ESPANA...

meh gadai bj spain lak!!weee~~~


okeh...tada....congrats spain...rse cm nk blaja ckp sepanyol lak..huhu..tp xpe la..sume ckp spain menang nasib..okeh..da memg spain menang nasib kn..if belanda menang pon sume ckp menang nasib kn??adehh..

pape pon mse mle2 men tuh kn..dorg men cm kelm kabut dan terabur...agk la gak kn..tgk pon geram..huhuh...pas masa tambahan tuh kn...pehh!!br best nk tgk..hahhahha....ape la...

owh ye...aku sblm terjge kul 3.30 am kn..aku sbnr nye ada mimpi...hahha..mimpi FABREGAS masuk men dlm SPAIN...dan dpt gol 1...spain menang la dlm mimpi aku tuh kn..hihihi...dan pas je mimpi tuh..aku terus terjge dan tgk bola...tgk2...smpai la hbs minit ke 93...wahh...0-0 lg....david villa men tuh tah cm pape...belanda lak x hbs2 nk tarik bj spain..huhu....

dan refree lak cm berat sebelah...(berdasar kn mate yg melihat..mate pon mamai k)..hihih...tp siyes..belanda mle2 men ganaz..sume nk tarik..wat smpai 3 pemain spain jatuh...spain pon sopan men..hahaha..lawak nye...

bila tibe mse tmbahan je kn..wahh..spain kembali bahaya..dan belanda lak cm tah la..robben tuh leh thn gak..tp kn die tarik2 org..org tarik2 die..suh reff wisel lak..huhu...

dan yg pling best!!!TORRES dan FABREGAS msuk!!!wee...dorg men..rse nye kn..walaupon kejp torres men..coz die masih cedera..huhu...tp ble bergabung dgn fabregas...sume menjadi kenyataan..waahhh!!!i like!!!

ehem2...peminat belanda hrp jgn mara ek..sy x kutuk..tp siyes..hahaah...

back to spain..lallala...i like spain..tp kasut emas milik pemain jerman...huhhuhu...ok lah..smpai cni je...

p/s:cmne aku leh mimpi FABREGAS???adekah jodoh aku??hahhaha...lalallalallal~


No comments: