Friday, July 2, 2010

...dulu kau dan aku...

dulu kite penah kecap bahagia sama-sama..
dulu kite penah kongsi duka bersama...
dulu kau yg aku cinta..
dulu kau kata kau hanya mencintai aku seorg..
dulu kita suka berjanji..
dulu kau kata kau tak akn mungkir jnji kita..

tp sekarang...

semua da berubah..

bila masa dan jarak memisahkan kita...
kau salahkan aku..
kau tak beri aku peluang utk baiki sume kesilapan aku..
dan akhirnya kau tinggalkn aku..

perpisahan kita tidak memeranjatkan aku...
cuma..aku sedih dan kecewa dengan sikap kau...

kau pernah lukakan hati aku banyak kali..
kau pernah mungkiri janji2 kau yg dahulu..
kau pernah tinggalkan aku sendrian tercapai-capai selama berbulan2..
kau pernah membiarkan aku sendirian menghadapi masalah sedang kan..aku perlukan sokongan kau..

tapi...

bila muncul saat kau perlukan aku..
aku tidak pernah membiarkan kau keseorangan..
setiap saat..setiap minit..setiap jam..aku setia menanti mu..
aku setia menemani mu...

dan inikah balasan yg aku dpt???
tidak mengapa...
oleh kerana aku masih sayang kan kau..
aku lepas kan kau jua...
oleh kerana sisa sayang masih ada..
aku doa kn kebahagiaan hidup kau..

dan tidak ku sangka..
baru beberapa jam perpisahan kita..
kau suda ada pengganti..
sungguh tidak sangka...
aku ditinggalkan tanpa sebab..

tidak mengapa...
aku tetap terima hakikat yang semua ini berlaku pada diri aku...

semoga kau bahagia..
jgn lupa doa kn aku supaya lupakan kau..

sekian~

No comments: